Politica de livrare
Cum platesc si cum se face livrarea?
Pentru produsele achizitionate de pe https://aquariumprest.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
– plata ramburs
– plata cu cardul prin Netopia
Livrarea produselor care sunt in stoc se efectueaza in maxim 2-3 zile lucratoare.
Metode de livrare
Livrarea prin curierat rapid. Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier sau va fi ridicat din Easy Box / Fan Box in functie de metoda de livrare aleasa de dvs la finalizarea comenzii.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important si obligatoriu sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon corect si complet la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
De asemenea, in urma finalizarii comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicata unde veti fi informat de procedura de operare si de expediere a comenzii.
Care sunt taxele de livrare?
Valorile afisate includ TVA.
Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare ( valoarea taxelor de livrare sau transportul gratuit in functie de valoarea comenzii va fi afisata in procesul de finalizare a comenzii dupa introducerea adresei de livrare ).
Livrare Aquariumprest.ro
Aquariumprest.ro livreaza in orice localitate din Romania.
Expedierea comenzilor dumneavoastra se realizeaza prin intermediul celor mai cunoscute firme de curierat din Romania: FAN Courier si Sameday Curier
Livrare nationala pentru localitatile ce nu presupun kilometri exteriori la curier
- Taxa de transport:
- GRATUIT (pentru comenzi a caror valoare este de minim 130 RON iar livrarea se face in reteaua de localitati acoperite standard de FAN Courier si Sameday Curier, locatii ce nu presupun kilometri exteriori)
- 16.40 RON (pentru comenzi cu o valoare mai mica de 130 RON, prin Sameday sau FAN Courier pentru localitati acoperite standard de FAN Courier si Sameday Curier, locatii ce nu presupun kilometri exteriori)
Taxa pentru livrarile prin curier rapid Fan Courier sau Sameday este de 16,40 RON catre orice localitate din Romania care nu presupune kilometri exteriori taxati aditional de curier pentru comenzi mai mici de 130 RON.
Comenzile cu o valoare mai mare de 130 RON beneficiaza de transport GRATUIT pentru livrarile prin curier rapid Fan Couriersau Samedaycatre orice localitate din Romania care nu presupune kilometri exteriori taxati aditional de curier
Durata livrarii
-
- 24-48h oriunde in Romania pentru comenzile care contin numai produse cu disponibilitatea in stoc
Obs: Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 11.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 11.00, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul zilei de Luni.
Pentru comenzile livrate sambata, agentia Fan Courier va percepe o taxa suplimentara de 20 lei cu TVA pentru orice livrare. Taxa va fi inclusa in rambursul expeditiei si va fi achitata agentului livrator doar in cazul comenzilor cu ramburs. Pentru comenzile achitate cu card nu este posibila livrare Sambata.
Care sunt termenele de livrare?
Termele de livrare sunt intre 24-48 de ore lucratoare pentru livrarea nationala, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica ale firmelor de curierat cu care colaboram sau a furnizorilor.
Comenzile care contin produse cu statusul in stoc furnizor vor fi livrate in 48h-72h de la plasarea acestora, in functie de reintrarea in stoc a produselor respective. Termenul de livrare depinde de furnizor sau producator.
In situatia in care colaboratorii nostri ne vor anunta ca exista posibilitatea intarzierii livrarilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau prin email.
Pot sa aleg firma de curierat care sa livreze comanda mea?
Da, acest lucru este posibil.
Cand plasati o comanda pe Aquariumprest.ro, la Pasul 2, dupa ce ati completat adresa de livrare puteti alege firma de curierat care sa livreze coletul dumneavoastra.
Pentru comenzi ulterioare de pe contul dumneavoastra, firma de curierat pe care ati ales-o va ramane selectata din oficiu, dar puteti alege oricand alta optiune.
Cum procedam pentru a obtine informatii legate de coletul expediat?
Este simplu.
Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid Sameday, comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email sau acelasi lucru pentru firma Fan Courier. In emailul primit de la noi cu confirmarea de expediere a coletului veti gasi un link in care puteti vedea statusul coletului dvs in reteaua de curierat aleasa.
In momentul in care ati primti AWB-ul, comanda plasata nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat deja in posesia firmei de curierat.
Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise in format fizic odata cu comanda. Acestea vor fi trimise automat si in contul de client in cazul in care optati pentru crearea unui cont pe site-ul nostru. Va rugam sa verificati si sa sesizati in scris lipsa oricarui document in momentul primirii coletului.
De asemenea, firma de curierat Sameday/Fan Courier este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta, va rugam sa o solicitati de la curierul care face livrarea.
In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.
Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat sau ud refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede pentru a lua la cunostinta si a rezolva aceasta situatie.
Ce se intampla daca doriti sa redirectionati coletul spre alta adresa decat cea initiala?
Daca ati plasat comanda cu o adresa de livrare, iar coletul dumneavoastra a fost preluat de curier, exista posibilitatea schimbarii adresei de destinatie, insa situatiile difera, in functie de curierul pe care l-ati selectat in comanda si pot aparea cheltuieli suplimentare de redirectionare a expeditiei, cheltuieli ce vor fi suportate de catre solicitantul redirectionarii.